2014. június 15., vasárnap

BIBLIA TORTA

egy igazán egyedi mestermű, amit én sem hittem el, hogy végül mégis megcsináltam...


Keresztlányom kérdésemre, hogy mit szeretne a Konfirmációja emlékére kapni, azt válaszolta, hogy süssek egy tortát neki a vizsgát követő ünnepi ebédhez, amire természetesen mi is hivatalosak voltunk.
Egy tortát, ami egyedi és senki másnak nem volt még! :)

No persze az előző tortája a kosaras torta annyira tetszett és ízlett neki, egyedisége annyira magával ragadta, hogy mi mást is kért volna. No de ezzel feladta a házi feladatot nekem, törtem is a fejem, hogy mi lenne az ami igazán tetszetős lesz a nagy napon.

Nem is olyan sok idő múlva jött is az ihlet, sütök egy Bibliát neki. Nekiláttam az előkészítésnek, mentálisan készültem életem eddigi fő művére. Előtanulmányokat folytattam, a mindennapjaim részévé vált a felkészülés. Nem ismertem még a lüszterfestéket, annak felhasználási lehetőségeit, módját sem. Beszereztem minden alapanyagot szépen sorban, majd hipp-hopp eljött a perc, amikor a kivitelezés már nem várhatott tovább.
Felvértezve magam minden elméleti "szaktudással" hozzáláttam a megvalósításhoz.

A kosaras torta mivel már egyszer sikert aratott nála ízvilágában, ezért az ott látható piskóta lett az alapja, azzal a különbséggel, hogy itt három lap - két színben - között két szint került megtöltésre, egy szintén ott olvasható, hasonló krémmel.

A Biblia torta összességében közel 8 munkaórával készült el, több fázisban. Az eredmény pedig 32 szelet könnyed finomság, az Ünnepelt legnagyobb örömére. No azért egy valódi könyv is járt még hozzá, ami nem csak fényképen marad emlék!

Íme a bizonyítéka annak, hogy nincs lehetetlen és lehet egy "friss kiadású könyv" is antikolt megjelenésű és 100%-ban ehető! :) Hogy tetszik?







JÓ ÉTVÁGYAT KÍVÁNOK!

-GoF3r1-


Tetszik?
...kedvelj a facebook-on
 és 
mindig értesülsz 
a legfrissebb bejegyzésekről.


e-mail: gof3r1akonyhaban@postafiok.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése